2013. augusztus 8., csütörtök

22.fejezet: Egy kis beszélgetés

Reggel elmentem a mosdóba felöltözni és kisminkelni magamat.Halkan kellett közlekednem, mert Zayn még aludt.Egyre több réteget kellett magamra vennem nehogy megfázzak, hiszen akkor lehet, hogy elvesztem a kisbabámat is.

Felöltöztem, megcsináltam a sminkemet és lementem a konyhába.Készítettem egy kis reggelit magamnak és a kis ördögfajzatnak a pocakomban.Egy gyümölcs tálat csináltam.Nagyon finom volt és nem is hizlal.Így is nem tudom, majd, hogy mit mondjak Zaynnek amikor elkezd nőni a hasam.Tudom, hogy el kéne neki mondanom, hogy babát várok, de még azt hiszem nem áll készen erre a kijelentésemre és, hogy őszinte legyek azt sem tudom, hogy közöljem majd vele.Elhatároztam, hogy áthívom Emesét és tanácsot kérek tőle.Ő mindig meghallgat engem és sokszor ad nekem jó tanácsokat.Mire megreggeliztem Zayn már felébredt szóval nem hívhattam át Emesét.Nekem kellett menni hozzá.Dobtam rá egy üzenetet, hogy sürgősen beszélnem kell vele.Ő azonnal írta is, hogy nyugodtan menjek át.

-Jó reggelt drágám.-lehelt egy puszit ajkaimra.
-Jó reggelt.-mosolyodtam el.-Csináltam neked reggelit.Ott van az asztalon.
-Köszönöm.
-Nekem most dolgom van szóval mennem kell.
-Hová mész?-nézett rám miközben leült az asztalhoz.
-Csak Emeséhez.Áthívott egy kicsit.Csajos napot tartunk.-mosolyodtam el.
-Rendben.Mikor jössz?-kérdezte.
-Nem tudom.Szerintem délután fele.Na de puszillak szívem.
-Szia drágám.

Adott egy csókot és kiléptem az ajtón.Nagyon hideg volt, de szerencsére jól felöltöztem.Gondoltam sétálok egyet, hiszen nem laknak messze.Niallel pár hete költöztek össze, ahogy én is Zaynnel.Mi maradtunk a saját lakásunkban.Niall és Emese pedig vettek egy vadonatújat.Két emeletes és belülről még szebb mint kívülről.


Becsöngettem az ajtajukon és Emese azonnal ajtót nyitott nekem.Beinvitált és leültünk a nappaliban.Gyorsan csinált egy-egy forró teát, behozta és elkezdtük iszogatni.

-Na mesélj.Mi az a sürgős dolog?-kíváncsiskodott.
-Nem veszel rajtam észre valami változást?-álltam fel és fordultam körbe egyszer.
-Hmm.Hol kéne változást látnom?-kérdezte.
-Hát nézz meg jobban.-mosolyodtam el.
-Csak nem terhes vagy?-kérdezte izgatottan.
-De.-lettem én is izgatott.
-Úr isten, de jó.-állt fel és ölelt meg.
-De van egy dolog.
-Mi csoda?-nézett rám és vissza ültünk.
-Zayn nem tudja.
-Te jó isten.Mond el neki!
-De nem merem.Azt érzem, hogy még nem áll erre készen viszont a gyereket megakarom tartani.
-Ha nem mondod el neki, pár héten belül amúgy is észre veszi, hogy nő a hasad.Jobb előbb mint utóbb.

Beszélgettünk még egy keveset erről  a témáról.Nem sokkal később Zayntől kaptam egy sms-t, amiben megkérdezte, hogy mi van velem, merre vagyok és ilyenek.Én csak vissza írtam rá, hogy pár óra múlva megyek.Mondta, hogy eljön értem kocsival amikor akarom.Bele egyeztem hiszen már sötétedett és este nem szívesen mászkálnék az utcán egyedül.Egy kevés ideig még beszélgettünk erről a témáról Emesével, majd lejött az emeletről Niall és témát kellett váltanunk.

-Szia Tiffany.Mi járatban vagy itt?-kérdezte és megölelt.
-Szia Niall.Csak átugrottam beszélgetni Emesével.-mosolyodtam el.
-Értem én.Női dolgok.-nevetett fel.
-Niall.-nézett rá mosolyogva Emese.
-Na és mi van veletek? Mesélj egy kicsit.-ült le mellém Niall.
-Hát úgy nagyon nincs mit mesélnem.-néztem rá.
-Gyereket nem tervezgettek?-mosolyodott el emgint Niall.
-Öhm.Még nem volt róla szó.-vakartam mega  kezemet idegességemben.-Na és ti?-tereltem el magamról a figyelmet.
-Hát mi próbálkozunk.-mosolyodott el Niall.
-Tényleg? Miért nem mondtad Emese?-néztem rá kérdően.
-Mert amég nem jön össze addig nem akarom elbízni magamat.

Ezt a témát inkább mellőztük.Niall kiment a konyhába hozott be egy kis vörös bort és sütit.

-Kértek?-kérdezte.
-Én nem kérek, köszi.-mosolyogtam rá.

Szerintem elég gyanus lehettem neki, mert utána eléggé furcsán nézett rám.Nem sokkal később küldtem Zaynre egy sms-t, hogy induljon el értem.Pár percen belül meg is állt a ház előtt egy nagy, fekete Range Rover.Elköszöntem Nialltől és Emesétől, majd sietősen kimentem a kocsihoz.Beszálltam, adtam egy puszit Zaynnek, majd haza is indultunk.Mikor beléptünk a bejárati ajtón Zayn megszólalt.

-Van egy kis meglepetésem.-fogta meg a kezemet.
-Meglepetés?-néztem rá izgatottan.
-Pontosan.Csak hunyd le a szemedet.

Azt tettem amit mondott.Felvett a kezébe, mint egy hercegnőt az felvitt az emeletre.Egyszer csak lerakott és azt mondta, hogy várjak egy kicsit.Én így is tettem.Vártam egy kicsit, majd vissza jött.Újra megfogta a kezemet és ezúttal bevezetett valahová.Mikor azt mondta nyissam ki a szememet azt hittem csak álmodok.A szoba teli volt rózsa szirmokkal és gyertyákkal.Olyan gyönyörű volt és egyben romantikus is.


-Hiszen ez csodálatos.-néztem Zaynre.-Mivel érdemeltem ezt ki?
-A puszta jelenléteddel és azzal, hogy itt vagy nekem.-mosolyodott el.

Nem is kellett több egyikünknek sem.Eszeveszettül kezdett el csókolni.Óvatosan neki döntött a falnak.Éna  nyaka köré fontam karomat, ő a derekamról lecsúsztatta a kezét a fenekemre és felkapott.Lábaimat csipője köré fontam és úgy vitt el az ágyig.Az ágyon lerakott és tovább csókolóztunk.Az este további részében egymásé lettünk, ujra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése