2013. június 11., kedd

13.fejezet:A parton.

Köszönöm a több mint 1700 oldal megtekintést és a 4 rendszeres olvasót!:)
Sajnálom, de ez a fejezet NAGYON, de NAGYON rövid lett,
mivel a következő fejezetbe tartogatom az izgalmas részt.:$
Remélem kitudjátok várni, hogy mi lesz benne.:)
Előre is köszönöm!<3
xoxo


Egyszer-egyszer körbe néztem és néha láttam, hogy Louis minket néz Zaynnel, de mikor ránéztem egyböl elfordult.Inkább nem akartam vele foglalkozni ezért a többieket néztem és láttam, hogy nekik is így van összekulcsolva a kezük.Amint odaértünk a partra lepakoltuk a cuccainkat és levettük a ruháinkat.Persze alatta volt a fürdőruhánk így nem kellett még azzal is szenvedni, hogy felvegyük azokat.
Én egy sima kék fürdőruhát vettem fel:


Lulu egy fekete alsót és egy piros, cikcakk mintás felsőt: 

Emese pedig egy kék, piros, pöttyös mintás fürdöruhát:

Térdig bementünk a vízbe de mivel hideg volt tovább nem nagyon akartunk.A fiúk természetesen nem várták meg még megszokjuk a vizet így elkezdtek fröcskölni és berántottak minket.

-Fiúk.-vacogva mentem ki és összepakoltam a cuccom.- Én hazamegyek.Nincs valami jó hangulatom.
-Hazakísérlek.-ajánlotta fel Zayn.
-Nem kell köszönöm.-hálálkodtam.
-Jó.De ígérd meg, hogy vigyázol magadra.-odajött hozzám és megcsókolt.
-Rendben.

Kimondtam ezt a mondatot és el is indultam.Amint elindultam be is sötétedett és bevallom kicsit féltem is.Útközben elég sokat gondolkoztam Louison.És amikor rájöttem, hogy mi van akkor egy éles fájdalmat éreztem a fejemen és utána se kép se hang...nem emlékszek semmire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése