2013. június 23., vasárnap

16.fejezet: Egy zűrös nap.

Sziasztok! Van egy nagyon rossz hírem!:( Két nap múlva elmegyek Horvát országba 
nyaralni és nem fogok tudni nektek írni.Viszont 13-án jövök majd haza ami azt 
jelenti, hogy utána megírom nektek a következő fejezetet.Imádom,
 hogy ennyire szeretitek a blogomat.Ez nekem nagyon jól esik, hogy ilyen
 kedveseket írogattok nekem!:) Köszönöm az öt követőt
 és a több mint 2100 oldal megtekintést!:)
 "Találkozunk" 13-án.Addig is jó nyaralást nektek.
xox Tiffany.♥

Ajtó nyitódást és csukódást hallottunk így hát mind a ketten felfigyeltünk rá.Aztán hallottuk, ahogy a lépcsőn jön fel valaki és megszólalt.

-Tiffany, Zayn itt vagytok?-ismertük fel Liam hangját.
-Igen!-mondtam és azonnal felálltunk az ágyról.
-Bejöhetek?-kérdezte.
-Nyitva van.Gyere csak.-válaszoltam neki.
-Mit szeretnél?-kérdezte bunkón Zayn.
-Nyugi tesó.Csak mindenki titeket keresett és gondoltam megnézem, hogy itt vagytok-e.-válaszolta Liam.
-Minden rendben van.-mondtam Liamnek.
-Nincs kedvetek átjönni hozzánk? Ma nálunk lesznek a többik.Emese és Lulu is.-erre a mondtra Zan szeme felcsillant.
-Akkor ma ne is jönnek már haza?-kérdeztem.
-Nem.Nálunk alszanak.
-Rendben.Zayn van kedved átmenni?
-Most nincs.Majd máskor.
-Jó.Akkor jóéjt nektek.Sziasztok.
-Szia.-mondtam, majd Liam kilépett az ajtón és elment.
-Na végre.Csak mi ketten egész este.-közeledett felém Zayn.
-Várj Zayn.

Lementem a bejárati ajtóhoz, majd bezártam, hogy ne jöjjön be senki este.Kimentem a konyhába és magamhoz vettem egy üveg pezsgőt és két poharat.Mikor felmentem a szobámba Zayn kivette a kezemből a peszgőt és a poharakat.Feldurrantotta, majd töltött mind a kettönknek.Épp, hogy a kezembe vettem a pezsgőt Zayn mögémjött és elkezdte csókolgatni a nyakamat.


-Z-Zayn..Most meg mit csinálsz?-kérdeztem miközben kirázott a hideg.
-Amit a multkor nem tudtunk befejezni a mosdóba.-mondta egy önelégült mosollyal az arcán.
-Erről jut eszembe.Én elmegyek fürdeni.-mosolyogtam rá, amire ő lesápadt.
-Menj csak.

Megcsókolt, persze én sem filóztam azonnal vissza csókoltam.Magamhoz vettem a pizsamámat és egy törülközőt, majd elmentem fürdeni.Mikor kijöttem a mosdóból.Zayn már az ágyamban feküdt.Én befeküdtem mellé, adtam neki egy puszit, majd hátatfordítottam neki.Ő átkarolta a derekamat és úgy aludtunk el.

Másnap reggel

Mikor felkeltem nagyon megszomjaztam.Zayn még aludt és nem akartam felébreszteni így halkan kellet kimennem a szobámból.Sikeresn kibújtam Zayn karjai közül és lementem a földszintre.Egyből a hűtőt céloztam meg mivel ott volt az üditőm.Legalulu volt így hát lehajoltam, hogy kivegyem és ekkor valaki megfogta a seggemet, amire megugrodtam.


-Nyugi csak én vagyok.-mondta Zayn kómás hangon.
-Úristen.Ne ilyesztegess.
-Bocsi, nem akartalak megilyeszteni.

Mikor ránéztem Zaynre láttam ahogy a nap rásüt az arcára és az az enyhén kócos haja.Olyan helyes még így is.Kicsit sokáig nézhettem Zaynt, mert egy idő után elkezdett nevetni.

-Mit nézel ennyire?-érdezte.
-Semmit.-mosolyodtam el.

Megfordultam, majd kitöltöttem a poharamba az italomat.Próbáltam inni, de Zayn nem hagyott békén, nem hagyta, hogy igyak.Folyton csak a nyakamat csókolgatta.Gyorsan kiszabadultam karjai közül, megittam az italomat és a poharat beraktam a mosogatóba.

-Egyszer úgy is megkell, hogy történjen.-támaszkodott a pultnak.
-Tudom, de még kételkedek.-vallottam be őszintén.
-Mibe?-lökte el magát a pulttól és közeledett felém, de én erre a kérdésére nem válaszoltam.-Talán attól félsz, hogy megcsallak?-állt meg előttem, én meg lehajtottam a fejemet.-Tiffany, kérlek nézz rám.-kérlelt, de nem csináltam semmit.Lágyan megfogta az arcomat és felemelte a fejemet.
-Igen, attól félek.-valltam be őszintén.
-Ne aggódj, nem foglak megcsalni.Soha!-megakart volna csókolni, de akkor a többiek léptek be az ajtón.
-Sziasztok!-köszöntött minket Emese.
-Sziasztok!-mondtuk Zaynnel.
-Mi jót csináltok?-lépett közénk Louis és azonnal megölelt.
-Éppen beszélgettünk, ha nem zavarna.-mondta idegesen Zayn.

Louis még mindíg fogta a kezével a derekamat.Zayn megfogta a kezemet s magához húzott, így Louis elengedte a derekamat.

-Na és miért jöttetek?-kérdezte még ingerültebben.
-Emese hívott át minket.Baj?-Louis is kezdett idegeskedni.
-Nem-nem baj.-vágtam a vitájuk közbe.-Gyere Zayn menjünk fel a szobámba.

Megfogtam Zayn kezét, majd felmentünk a szobámba.Én leültem az ágyra zayn pedig bezárta az ajtómat, majd mellém ült.

-Figyelj Tiffany.-vette komolyra a szót.-Én tiszta szívemből szeretlek és nem akarlak elveszíteni.
-Én is szeretlek és én sem akarlak elveszíteni.
-Adj nekem több bizaltam és mindent megteszek azért, hogy jól érezd magad mellettem.
-Jó.-ennyit tudtam csak mondani, mert az ajkait az enyémre tapasztotta és heves csókolózásba kezdtünk.

Zayn megfogta a pólóm alját és elkezdte felfele húzni.

-Zayn.Kérlek ne.-mondtam neki és lehúztam a pólómat.
-Én tudok rád várni.-mosolygott és adott egy puszit a számra.
-Na és mára mit terveztél?-kérdeztem Zayntől.
-Gondoltam elmehetnénk valamerre.

Valki kopogtatott az ajtón.

-Emese vagyok.Bocsi ha megzavartalak titeket csak jött hozzád egy váratlan vendég, szóval siess le.-hallottam meg Emese hangját az ajtón kívülről.
-Zayn kérlek maradj itt amég lemegyek.
-Oké.-mosolygott rám.

Lementem az ajtóhoz és Nick állt ott......anyuval.

-Anya.-elkezdtem könnyezni és azonnal a karjaiba ugrottam.
-Nyugi kicsim, mostmár itt vagyok.-ölelt át.

2 megjegyzés:

  1. gyorsan hozd a kövit, vissza kapta már az emlékeit? mert ez nekem nem tiszta siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leírtam az elejére, hogy csak 13-a után tudok lenni, de megpróbálom holnap befejezni a 14. részt és kirakni.:) És nagyjából vissza tért az emlékezete.igen.

      Törlés