2013. július 14., vasárnap

17.fejezet: Váratlan érzelmek

Sziasztok! Jó végre újra írni nektek!:) Eddig azért nem tudtam írni 
mert nyaraltam.De most meghoztam az új részt.Nagyon
remélem, hogy tetszeni fog nektek.
Jó olvasást!
By.: Tiffany.xox

-Annyira hiányoztál.-valtam be.
-Te is nekem.-ölelt még szorosabban.-De szerencsém volt, hogy Nick rám talált.

Elengedtem anyut, oda léptem Nickhez és lehajtottam a fejemet és a cipőm orrát kezdtem el nézegetni.

-Öhm..Köszönöm..Nick..-köszöntem meg neki.
-Nincs mit, neked bármit.

Viszont ami ez után történt arra még én sem számítottam.Felemelhe a fejem és egy apró puszit lehelt a számra.Amikor észbe kaptam azonnal elhúztam a fejemet és némán ránéztem, értetlenül.

-Nick.Szerintem most menj haza!-hallottam Emese hangját a mátam mögül.
-Oké.Már megyek is.-mosolygott.
-Sziasztok.-köszönt el mindenkitől két puszival, de amikor hozzám ért megint megakart csókolni, de én elfordítottam a fejem és csak az arcomra sikerült adnia egy puszit.
-Kicsim.-hallottam meg anyu hangját mögülem és ránéztem.-Nagyon hiányoztál.
-Te is nekem anya!-öleltem magamhoz szorosan.-Ugye nem esett semmi bajod?
-Nem.Semmi bajom sincs!Nick nagyon kedves és jó fiú.Ő segített nekem.

Annyira megviselt, hogy Nick megpuszilta a számat...azt is mondhatnám, hogy megcsókolt, hogy felrohantam a szobámba és bezártam az ajtót magam mögött.

-Zayn!-nyogtem ki és azzal a lendülettel elsírtam magamat.

Zayn azonnal oda jött hozzám és szorosan magához ölelt.

-Mi a baj?-kérdezte és éreztem a hangjában az aggodalmat.

Inkább nem válaszoltam a kérdésére csak jobban magamhoz öleltem.Zayn vette az adást, hogy most nem akarok erről beszélni, így hát nem faggatott tovább.Zayn lehajolt és felvett a kezébe.Egyik kezével a hátamat fogta, másikkal a térdemet kulcsolta át és úgy vitt el az ágyamig.Mikor letett az ágyra megfogtam a kezét.

-Kérlek aludj ma velem.-néztem rá miközben még mindig sírtam.
-Azt terveztem.-mosolyodott el.-Csak elötte elmegyek lezuhanyozni.
-Rendben.-azzal elengedtem a kezét, amire ő felém hajolt és adott egy puszit a homlokomra.

Zayn elkezdte levenni a pólóját amire én csak kikerekedett szemekkel figyeltem.


-Öhmm..merre van fürdőszoba?-kérdezte, de én nem tudtam rá figyelni mivel lekötött a felső testrésze.

Napbarnított bőr, egy-két tetoválás és az a jó kockás hasa.Elég feltűnően bámulhattam, mert egyszer csak azt vettem észre, hogy Zayn nevetni kezd.

-Tiffany!-zökkentett ki ábrándozásomból.-Szóval merre is van a fürdő?-kérdezte.
-Jobbra van egy ajtó és ott, de ami a fürdőből nyílik ajtó oda tilos bemenned!-jelentettem ki.
-Öhm..oké.-furcsan nézett, majd rám mosolygott és elment.

Én csak ott ültem az ágyon és néztem azt a ruha darabot amit Zayn pár perccel ezelött dobott le magáról.Gondolkoztam rajta, hogy oda egyek és felveszem azt a pólót a földről.Végül odas mentem levettem a saját pólómat és felvettem az övét.

-Jól áll rajtad a pólóm.-hallottam meg Zayn hangját, amint kilép a fürdőböl.

Amint megfordultam megláttam Zaynt egy szál boxerban amint épp a haját törölgeti.Azt hittem menten elolvadok a látványtól.Na és amikor végig folytak a testén a vízcseppek.Arról ne is beszéljünk.

-Megfoghatod ha szeretnéd.-mosolyodott el.

Elkeztedd közeledni felém, majd én is léptem párat felé.Mikor már pontosan elöttem volt nem mertem hozzá érni, inkább csak a szememmel csodáltam.Zayn bátorítás képpen megfogta a kezemet és a mellkasához helyezte, ahol a szíve van.Mikor a másik kezemet is a testére helyeztem akkor kezdtem el érezni, hogy egyre gyorsabban ver a szíve.

-Ez csakis te miattad van..-mosolyodott el.

Mivel már nagyon fáradtak voltunk úgy döntöttünk lefekszünk aludni.Befeküdtem az ágyba, Zayn pedig mellém feküdt és betakart minket.Én azonnal Zayn mellkasára feküdtem és hallottam, hogy milyen gorsan ver a szíve.Zayn átkarolta a derekamat és úgy aludtunk el.

Másnap reggel

*Zayn szemszöge*

Mikor felkeltem észre vettem, hogy a lány akit annyira szeretek most a mellkhasamon alszik nyugodtan.Az arcán látszott, hogy mennyire boldog, hogy itt vagyok neki és vigyázok rá.Megpuszaltam a haját és éreztem, hogy milyen jó illata van.

-Szeretlek Tiffany, örökké!-mondtam ki.

Egyszer csak elkezdett mocorogni.

-Jó reggelt szépségem.-mosolyogtam rá.
-Jó reggelt Zayn.-mondta kómásan.

Hogy lehet még reggel is ennyire ellenálhatatlan?-tettem fel a kérdést magamban.

-Zayn figyelsz te rám?-emelte fel a hangját Tiffany és rám nézett.
-Igen..bocsi csak..csak elgondolkoztam..-amint teljesen rákoncentráltam és a szemébe néztem elpirult.
-Hogy aludtál?-kérdezte halkan, de még mindig piros volt az arca.
-Én nagyon jól..tudtad, hogy nagyon ártatlan és aranyos vagy amikor alszol? nem mintha most nem lennél az!-pirultam el én is.
-Öhm..köszönöm.-mosolyodott el.
-És te, hogy aludtál?-kérdeztem az előző incidentst elterelve.
-Őszintén?! Mindig így aludnék és kelnék ha lehetne.-mosolyodott el.
-Hát meglehet oldani.-kacsintottam rá.

Nem tudom mi történhetett, de azt vettem észre, hogy Tiffany és az én számat már csak pár centi választja el egymástól.Kicsit közelebb hajoltam hozzá és az orrunk már össze ért, de akkor jött amire nem vártam.Megcsörrent Tiffany telefonja és azonnal elhajoltunk egymástól.Ő felált és felvette a telefont.

-Szia..ahha..persze..négykor..London Eye..oké..Szia.-én csak kíváncsian néztem ahogy beszélget telefonon.

*Tiffany szemszöge*

Nick hívott, hogy találkozni szeretne velem és meg is beszéltük.Láttam amint Zayn felráncolta a homlokát és kíváncsian figyelt rám.

-Nick volt az...Találkozni szeretne velem.-húztam egy eröltetett mosolyt az arcomra.

Láttam amint Zayn izmai megfeszülnek és egyre idegesebb lesz, de végül vissza tartotta az idegességét és próbált nyugodt maradni.

-Ne menj el.-mondta.
-És mégis miért?-érdeklődtem.
-Mert..-hajtotta le a fejét.
-Mert?-kérdeztem vissza.
-Mert szeretlek!-jelentette ki.

Én erre nem tudtam mit válaszolni.Inkább elmentem a mosdóba, hogy lezuhanyozzak.

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett, mint mindig Tiff még nem emlékszik ugye? Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. SZIA :D nagyon jó a töri :D siess kövibel nagyon kivi vagyok *O* nézz be te is hozzám http://dark-forces-the-new-life.blogspot.sk/ kérlek olvas el a törim és ha tetszik komizz!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszonom:) kint is van.holnap elolvasom a tiedet.ígérem!:)

      Törlés