2013. július 22., hétfő

20.fejezet: Nagy készülődés

Sziasztok drága olvasóim!
Köszönöm a 7 követőt és a több mint 3400 oldalmegtekintést.:) ♥
Itt egy újabb rész.Remélem ez is tetszeni fog.
Nem lett valami hosszú, de azért jó olvasást!:)
xox.: Tiffany♥

Pár hónappal később

Zaynnel nagyon jól kijöttünk az utóbbi időkben is.Nagyon szeretjük egymást és örülünk annak, hogy egyre több időt tudunk együtt tölteni.Minden nap megtaláljuk a módját annak, hogy együtt lehessünk.Pár nap múlva viszont szenteste.Már December 22.-e van.Zaynnel még ma utoljára elmegyünk megvásárolni az ajándékokat.A plázában nagyon nagy a forgalom főleg ilyenkor, szenteste előtt pár nappal.De mit is várhatnánk.Én már személy szerint nagyon kíváncsi vagyok mit fogok Zayntől kapni.Remélem emlékezetes lesz a karácsonyunk, hiszen ez az első alkalom, hogy együtt töltjük.A fiúk is átfognak jönni és közösen ünnepelünk majd meg ezt a csodálatos ünnepet.

-Kicsim, mehetünk?-hallottam meg Zayn hangját lentről.
-Persze.Egy perc és készen vagyok.-kiabáltam le.

Gyorsan felöltöztem és lerohantam Zaynhez.Nem vittem túlzásba a melegen öltözködést.Egy hosszú gatyát, egy pulcsit és egy csizmát vettem fel.


Zayn persze meg is jegyezte, hogy megfogok fázni, de engem mint mindig ez most sem nagyon izgatott.Amint kiléptünk a hó szó szerint a bokánkat ellepte.Ahogy lépkedtünk a havon csak úgy ropogott a talpunk alatt és ha a távolba néztél olyan volt mint a mesékben, csak úgy csillogott minden a hótól.Beültünk a kocsiba és elmentünk a plázába.Nagyon sok kocsi volt a parkolóban így nehéz volt helyet találni, de végül sikerült.Mikor megvásároltunk mindent ami szentestére kell hazaindultunk.Otthon elkezdtük becsomagolni az ajándékokat.Viszont Zaynnel közösen vettünk a fiúknak ajándékot.Mikor becsomagoltuk az összes ajándékot a fa alá helyeztük őket, névvel ellátva.Zayn oda jött hozzám és hosszan megcsókolt.


Magához húzott és benyúlt a pólóm alá amire én nyögtem egyet ezzel azt jelezve, hogy ne tegye.Mikor csókunk abba maradt rákérdezett.

-Mi a baj?
-Nincs bajom, csak egy ideje azt érzem, hogy nem akarok szeretkezni, de nem miattad van hidd el!
-Biztos?-ijedt meg.
-Igen.Biztos.-mondtam és egy puszit nyomtam ajkaira.

Kicsit megkönnyebbült, de azért még látszott rajta, hogy még mindig aggódik.

-Holnap itthon vagy?-kérdeztem Zayntől.
-Igen.Miért?
-Amúgy is szeretsz főzni és gondoltam segíthetnél nekem.
-Rendben.

Elpakoltam a maradék csomagoló papírt és mindent eltettem a helyére.Hirtelen megfájdult a hasam, de nem ez volt az első alkalom a hetekben.Én csak akkor veszek be gyógyszert ha nagyon szükséges, ezért még inkább kihagytam.Nagyon fáradt lettem ezért Zaynt felcsábítottam magammal az emeletre és mondtam neki, hogy pihenjünk le egy kicsit.Láttam rajta is, hogy nagyon kivan.Ő is nagyon elfáradt.Lefeküdtünk az ágyba.Én a fejemet a mellkasára hajtottam, ő átkarolt az egyik kezével és simogatta a hátamat.

Másnap

Azon kaptam magamat, hogy este elaludtam, de Zayn már nem volt mellettem reggel.Gyorsan felkaptam magamra a köntösömet és lementem az emeletről.Láttam amint Zayn a konyhában ügyködik valamiben.Közelebb mentem, de nem akartam megzavarni ezért úgy döntöttem inkább nem szólok neki, hogy ott vagyok.Vissza mentem a szobámba és vissza feküdtem az ágyba.Pár percre rá feljött Zayn egy tálcával a kezében.

-Jó reggelt kicsit.Hoztam neked reggelit.-csukta be maga mögött az ajtót és oda jött hozzám.
-Jó reggelt.-ültem fel.-Köszönöm szépen.-vettem el tőle a tálcát.

Leült mellém és megvárta még megreggelizek.Miután megettem a fincsi palacsintát amit nekem csinált és megittam a narancs dzsúzt, azután felöltöztem és ő is ugyan így tett.Mivel nagyon hideg volt ezért még itthonra is hosszú ruhába öltöztünk fel.Melegítő alsó és egy póló, mivel ma nem megyünk sehova.Egész nap főznünk kell holnapra, mert ugye holnap már karácsony és jönnek át a többiek.Zaynnel lementünk a konyhába és elkezdtük előkészíteni a dolgokat a főzéshez.Levesnek gyümölcs levest készítettünk mivel az hamar kész van és finom is.Főételnek fűszeres csirkét csináltunk, krumplipürével és hozzá köretnek pedig kukorica salátát.Végül, de nem utolsó sorban süteménynek tiramisut készítettünk.Mire mindent megfőztünk addigra beesteledett és mi is nagyon elfáradtunk.Gyorsan még rendbe tettünk mindent a konyhába és felkullogtunk a szobába, hogy lefeküdjünk aludni.Elmentünk még mind a ketten lezuhanyozni és utána hamar el is aludtunk mind a ketten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése