2013. július 23., kedd

21.fejezet: Szép kis karácsony..

Sziasztok!
Most egy hosszú résszel érkeztem hozzátok.
Remélem tetszeni fog.:)
Jó olvasást és komit írni ér.Sőt lent 
még pipálni is lehet, hogy
tetszett e vagy sem.:D
xox.: Tiffany♥

Karácsony napja

Reggel a drága szerelmem, Zayn keltett finom csókjaival.Mikor kinyitottam a szememet csak rám mosolygott és megszólalt.

-Jó reggelt.
-Jó reggelt.-mondtam én is kómás hangon.
-Kelj fel.A többiek lassan itt vannak.-mondta.
-Miért mennyi az idő?-kérdeztem
- Tíz óra.
-Hogy micsoda?-nyitottam nagyra a szemeimet.

Nem vártam meg még válaszol csak gyorsan felálltam és bementem a mosdóba.Felkaptam egy farmert és az egyen pulcsinkat amit Lulu tervezett.Azt vesszük ma fel, persze csak a lányok, mert a fiúknak is van külön egyen pulcsijuk.Kiegészítőnek egy arany karkötőt, sminknek pedig egy vöröst rúzst és egy kis szempilla spirált dobtam fel magamra.



Lementem a konyhába Zaynhez, mivel ő már ott volt lent.Megterítettük az asztalt és kiraktuk az ételeket rá.Az egész lakás piros és arany színben pompázott.Egyszerűen gyönyörű volt.Nem sokkal később csöngettek az ajtón.Oda mentünk az ajtóhoz és kinyitottuk.

-Sziasztok.-öleltek át minket a többiek.
-Sziasztok.-köszöntünk vissza Zaynnel.

Mindenkit beinvitáltunk szépen és leültettük őket a nappaliban lévő kanapéra, a tv elé.Megnéztünk egy filmet, majd kimentünk a konyhába enni.Mindenki kiszolgálta magát és közben nagyon jókat beszélgettünk.Miután megebédeltünk mindenki kíváncsian ült le a fa köré, hogy kiosszuk az ajándékokat.Mint a kis gyerekek, olyanok voltak.Először mi adtuk át az ajándékokat Zaynnel a többieknek.Lulunak és Emesének egy-egy karkötőt vettem.Niall kapott tőlünk egy Nando's kupont, Louis egy répa formájú párnát és azt mondta nekünk, hogy ez lesz a kedvenc párnája.Liamnek egy Calvin Klein parfümöt, Harrynek pedig egy nyakláncot vettünk.Lulutól, Emesétől, Louistól, Liamtől, Nialltől és Harrytől kaptunk Zaynnel közösen egy fénykép albumot amin az öt fiú és Emese, Lulu és én vagyok rajta.Utána a többiek is megajándékozták egymást.Miután mindenki végzett az ajándék osztással már csak Zayn maradt hátra és én.Én Zaynnek kinyomtattam az egyik közös képünket amin rajta van Hercegnő is és egy gyönyörű képkeretbe helyeztem.Az volt az ő ajándéka.Most Zaynen volt a sor, hogy átadja az ő ajándékát.Kihúzott a zsebéből egy kis dobozt és a többiek csak lesték mit fog csinálni Zayn.

*Louis szemszöge*

Mikor Zayn előhúzta azt a dobozt a zsebéből csak reménykedni tudtam, hogy nem fogja megkérni a kezét.Ez még korai is lett volna szerintem.Mikor kinyitotta a dobozt akkor viszont nagyon megkönnyebbültem.

*Tiffany szemszöge*

Bele se mertem gondolni, hogy mi van abban a dobozban, de egy valamit biztosra tudtam, hogy nem eljegyzési gyűrű volt az.Mikor kinyitotta a dobozt egy gyönyörű karkötőt láttam magam előtt.Azonnal a csuklómra helyezte és becsatolta.

-Hiszen ez...csodálatos.-ugrottam a nyakába.

Ő meg sem, szólalt csak vissza ölelt, majd megcsókolt.Beszélgettünk még egy kicsit majd közbe szóltam.

-Ki szomjas?-kérdeztem, mire a többiek csak felnyújtották a kezüket és elröhögték magukat.
-Lányok.-fordultam Luluhoz és Emeséhez.-Segítenétek behozni a poharakat?
-Persze.

Azzal felálltak és kijöttek velem a konyhába.Elő szedtem nyolc poharat és a vörösbort a hűtőből.Bevittük a többieknek, kiosztottuk a poharakat és mindenkinek töltöttem.Mindenki mindenkivel koccintott, de egyszer csak valaki meglökött hátulról és rám ömlött az egész pohár vörösbor.

-Úristen.Ne haragudj.Nagyon sajnálom!-mondta Liam.
-Semmi gond.Egy pillanat és jövök.-mondtam.

Felmentem az emeletre és levettem a felsőmet.Kiválasztottam egy pólót és felvettem, majd leültem egy picit az ágyamra.Egyszer csak kopogtatott valaki az ajtó és Louis jött be rajta.

-Szia.Minden rendben?-kérdezte.
-Szia.Persze, hiszen csak egy kis vörösbor volt.Nem a világ vége.-mosolyodtam el.
-Beszélhetnénk?-nézett rám komolyan.
-Persze.Gyere ülj csak le.

Becsukta maga mögött az ajtót, oda jött az ágyamhoz és leült velem szembe.

-Tiffany.-nézett rám a gyönyörű kék szemeivel.-Én még mindig szeretlek..
-Az lehetetlen.Te most csak szivatsz.-nevettem fel irónikusan.
-Nem.Én esküszöm.Tényleg szeretlek.
-De hiszen nekem ott van Zayn és...

Mire észbe kaptam, csak annyit vettem észre, hogy Louis megcsókolt és kinyílik az ajtó.Gyorsan ellöktem magamtól és láttam, hogy Niall lemerevedett az ajtómban, majd pár másodpercre rá elmegy.

-Te normális vagy Louis?-ordítottam.
-Csak azt ne mond, hogy nem tetszett.

Erre már nem tudtam mit mondani, mert Zayn berontott a szobába és ellökte Louist.

-Kikezdesz a barátnőmmel?-idegeskedett.
-Nem csak te szeretheted őt!-lökte vissza Zaynt erősebben.

Egymásnak estek és elkezdtek verekedni.Azt sem tudtam mit tehetnék, de egyszer csak a fiúk futottak be a szobámba és szétszedték a fiúkat.

-Nyugodjatok le fiúk, szenteste van.-borult ki Liam.-A bunyó nem old meg semmit.
-Hogy lehetnék nyugodt ha megcsókolta a barátnőmet?-akadt ki Zayn.
-De én is szeretem!-ordította Louis.

Emese és Lulu ijedten felrohantak.

-Itt meg mi folyik?-kérdezte Emese.
-Megcsókoltam Tiffanyt.-jelentette ki büszkén Louis.
-Mit csináltál?-nézett nagyokat Emese.
-Megcs...
-Hallottam!-vágott a szavába.
-Mégis miért kellet?-kérdezte Lulu idegesen.
-Mert szeretem.Amióta csak megláttam, csak...-pirult el.
-Mi csak?-kérdeztem kicsit nyugodtabban, hogy oldjam a feszültséget.
-Csak nem mertem elmondani és Zayn be is előzött.-mondta ki az utolsó mondatot majd leviharzott a lépcsőn.

Gyorsan utána szaladtam és megállítottam, hogy beszélhessek vele.

-Várj Louis.-kiabáltam, mire megállt és megfordult.-Maradj itt kérlek.Hiszen szenteste van.
-De mit fog ehhez szólni Zayn?-kérdezte.
-Ha nem mászol rám akkor megbeszélem vele, hogy had maradj itt.
-De..-csuklott el a szava.-Jó.Megígérem.

Megöleltem és felmentünk a többiekhez.

-Na jó.Ide figyeljetek.-vettem komolyra a szót.-Szenteste van és ezt az egy napot szerettem volna nyugodtan eltölteni veletek.Szinte már egy család vagyunk, miért kell vitáznotok folyton?
-De hisz..-szólalt meg Zayn.
-Nincs semmi de.Ha most nem békültök ki akkor szépen elmehettek mind a ketten.-néztem rájuk.

Zayn szúrós tekintettel ránézett Louisra, majd vett egy nagy levegőt, oda ment hozzá és kezet fogtak.Végre!Remélem ma már nem lesz több vita és Louis nem fog bepróbálkozni megint.

-Szóval akkor most jöhet a buli!-mosolyodtam el.-Menjünk le karaokeizni!

A többiek elkezdtek nevetni és végre mindenki megint boldog volt.

-Fiúk a lányok ellen!-mondta Lulu.-Amúgy is lealázzuk őket.-mosolyodott el.

Lementünk a nappaliba és beraktam a karaoke cd-t.Mi, lányok ezt énekeltük:


A fiúk pedig ezt énekelték:


Amikor a fiúk elkezdtek énekelni mi csak lestünk, hogy hogy lehet ilyen jó hangjuk.

-Még soha nem hallottunk titeket énekelni.-mondtam akadozott hangon.-De hiszen ez..ez...
-Csodálatos.-vágott közbe Emese.

Mikor a dal végére értek a fiúk, elénk jöttek és letérdeltek, majd úgy énekelték végig a maradék zenét.

-Most ti jöttök.-mondta Zayn.
-Hiszen mi már voltunk.-néztem rá furcsa fejjel.
-Igen.Tudjuk, de hallani akarjuk a hangotokat.-mondták egyszerre és elmosolyodtak.
-Csak akkor énekelünk, ha ti is énekeltek velünk.-mondta Lulu.
-Veletek bármikor.-mosolygott Harry Lulura.

Elindítottuk a Marry Christmast és elkezdtük énekelni.Mit ne mondjak.A hangunk teljesen összecsengett a fiúkéval.Mikor vége lett a számnak mindenki átölelte egymást és olyan szép, hogy még is jól sült el a karácsonyunk.

-Annyira szeretlek titeket.-szólaltam meg és örömkönnyek szöktek a szemembe.-Na és most mihez lenne kedvetek?-tettem fel a kérdést.
-Hó csatázni.-válaszolta Zayn egy huncut mosollya.

Felkapott a kezébe és kivitt a ház elé, majd óvatosan beledobott a hóba.A többi fiú is ugyan ezt csinálta Emesével és Luluval.Gyorsan felálltam, hogy nehogy valami bajom legyen nekem és a babának.Igen, terhes vagyok!Még csak pár hete, de Zayn erről nem tud és még nem is szeretném neki elmondani.Talán, majd egy kicsivel később.Amikor úgy érzem, hogy már készen áll rá.

-Zayn, felfogok fázni.-ijedtem meg.
-Bocsánat.Nem akarom, hogy felfázz.-ölelt szorosan magához.

Ahogy magához ölelt éreztem a teste melegét.Mondtam Zaynnek, hogy bemegyek és ő is velem tartott.A többiek még játszottak egy kicsit kint a hóban.

-Menj fel és fürödj le, hogy ne fázz.-mondta Zayn és megpuszilta a homlokomat.
-Pont ezt akartam tenni.-mosolyodtam el.

A szobám felé vettem az irányt, elővettem a szekrényemből a tiszta ruhámat és bementem a mosdóba.Nem tudom mennyi ideig lehettem a fürdőbe, de amikor lementem a többiek már nem voltak sehol.

-Hol vannak a többiek?-kérdeztem Zayntől.
-Elmentek és nagyon sajnálják, hogy nem tudtak elköszönni csak ők is mentek haza.Mindannyian kettesben szerettek volna lenni, úgy ahogyan mi is.-állt fel Zayn a kanapéról és megcsókolt.
-Zayn én nem sze..-nem tudtam befejezni a mondandómat, mert közbe vágott.
-Egy vacsorát csak kibírsz velem.-mosolyodott el.

Zayn megfogta a kezemet, majd az ebédlő fele kezdett el húzni.Mikor beértünk a konyhába megláttam a sok gyertyát az asztalon és egy csokor rózsát is az asztal közepén.Olyan gyönyörű volt.Zayn udvariasan kihúzta nekem a széket, majd amikor leültem betolta.Ő is gyorsan leült és miután megvacsoráztunk, persze, hogy este nyolckor vacsoráztunk, felmentünk a szobámba.Lezuhanyoztunk mind a ketten, majd befeküdtünk az ágyba és elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése