2013. július 17., szerda

18.fejezet:Minden jóra fordul?

Amint kimentem a fürdőből Zayn már sehol sem volt.Ezért úgy döntöttem, hogy kiválasztok egy ruhát a találkozóra.Szerettem volna letisztázni Nickel ezt a dolgot, hiszen én nem érzek iránta semmit.Én Zaynt szeretem, de ezt még neki sem mertem elmondani.Gyorsan kinéztem az ablakon és láttam, hogy süt a nap.Elég furcsa volt mivel Londonban ez nagyon ritka, de én kaptam a lehetőségen és kihasználtam ezt.



Gyorsan a tükör elé mentem megcsináltam a hajamat és egy sminket is feltettem magamra.



Éreztem, hogy korog a hasam ezért felvettem a cipőmet és lementem a konyhába.Amint leértem az össze szem rám szegeződött.Azon már nem lepődtem meg, hogy a fiúk ott voltak nálunk, mert az már megszokott.

-Nektek is jó reggelt.-mondtam zavarodottan.
-Jó reggelt.-mondták kánonba a többiek.
-Mi a reggeli?-kérdeztem Louistól.
-Egy cukorfalat nekem.-mosolyodott el és egy puszit nyomott az arcomra.

Elkezdtem én is nevetni, majd a nevetésem abba maradt amikor a hasam egy jó nagyot korgott.

-Húha.Mitha villámlott volna.-viccelődött Niall.
-Gyere Tiffany majd mi adunk neked enni.-húzott el a fiúktól Lulu és Emese.-Valamit szívtak az tuti.
-Azt már én is észre vettem.-mosolyodtam el.
-Mit szeretnél enni?-kérdezte Lulu.
-Jó lesz valami gyümölcsös saláta.
-Rendben.-mondták és elkezdték nekem megcsinálni.

Mikor kész lett megedtem.A tányért oda vittem a mosogató géphez és bele raktam.Amint megfordultam Zayn állt ott viszont nekem háttal.Vettem egy nagy levegőt, össze szedtem az összes bátorságomat és megöleltem hátulról.Zayn kicsit megijedt, de amint meglátta, hogy én vagyok az megnyugodott és még el is mosolyodott.Ujjait összekulcsolta az enyémmel.

-Zayn.Mondanom kell valamit.-mondtam halkan, mire ő felém fordult.
-Mond csak.-állt velem szemben.
-Én sze..-kezdtem bele a mondandómba, de ekkor anya lépett oda hozzánk.
-Megzavartam valamit?-kérdezte.
-Igen.-mondtuk egyszerre idegesen Zaynnel.
-Nos csak azért szóltam, mert mindjárt négy óra.Neked nem kéne menned Tiffany?-nézett rám anya.
-De, tényleg mennem kéne.Bocsánat Zayn majd befejezzük ezt a beszélgetést.-adtam neki egyszájra puszit ami egy kicsit meglepte őt és el is indultam.

Egyszer csak egy olyan útszakaszhoz értem ahol nagyon sötét volt.Nem volt egy lámpa sem-Valaki megfogta a kezemet és magához húzott.

-Nyugi csak én vagyok az.-hallottam Zayn lihegő hangját.

Micsoda? Zayn idáig futott? És ha igen akkor miért?-gondoltam végig magamban ezeket a dolgokat.

-Félek.-mondtam neki.
-Nyugondj meg.Itt vagyok.-ölelt szorosan magához.

Hallottunk egy lövést, amire én összerezzentem és Zayn mégerősebben magához szorított.

-Azt hiszed, hogy a barátod megvédhet adtól, hogy ne az enyém legyél?-hallottuk mjeg Nick hangját a sötétből.
-Ha egy újjal is hozzá mersz érni..-fejezte volna be Zayn, de Nick közbe vágott.
-Akkor mi?-kezdett el nevetni.
-Megbánod!-mondta ridegen Zayn.
-Mert ki ő neked?-hallottuk közelebről a hangot.
-Ő? Ő az én szerelmem és senki se merje bántani soha!-szavai hallatán meglepődtem, de még is örültem.
-És Tiffany te szereted őt?-kérdezte Nick.
-Igen szeretem!-mondtam ki hangosan.

Ekkor felkapcsolódtak a fények és mindenki megtapsolt minket.

-Csak ennyit szerettünk volna hallani.-mosolyodott el Nick.
-Várjuk.Ha nem te voltál aki leütötte Tiffanyt és elrabolta az anyukáját akkor ki volt az?
-Azt én sem tudom, de most már minden rendben szóval ne ezzel foglalkozzunk.
-Igaza van! Most ne ezzel foglalkozz Zayn.

Végig simítottam az arcát, amire ő csak elmosolyodott és megcsókolt.Mindenki ujjongott, mi csak csókolóztunk.A háttérben mindenki tapsolt és üvöltözött.Nem sokkal később elindultunk haza fele Zaynnel.De útközben találtunk egy kiskutyát.


Nagyon félt a kiskutya, de végül oda merészkedett hozzánk.

-Nézd Zayn, milyen aranyos.-mondtam és legugoltam a kutyához.
-Látom.Tényleg nagyon édes.-mosolyodott el és legugolt mellém.
-Nem tartjuk meg? Kérlek!-néztem Zaynre.
-Hát nem is tudom.
-Nincs rajza nyakörv se.Nincsen gazdája!-mondtam.
-Jó legyen.-mosolyodott el.

Azzal a lendülettel felkaptam a kutyát a kezembe és elindultunk vele haza.Zayn még útközbe beugrott a boltba vett neki nyakörvet és pórázt is, valamint kistálat is.Otthon megcsináltuk neki a kis helyét az én szobámba.Zayn mint mindig ma is nálam aludt.

2 megjegyzés:

  1. Bocsi csak rosszul irtam le itt van kész a kritikád. Link: http://fictionalwarstories.blogspot.hu/

    VálaszTörlés