2013. július 20., szombat

19.fejezet: Csodálatos nap Vele

Úristenem! *o*
Hogy én mennyire imádlak titeket!♥ Köszönöm 
a 6 követőt és a több mint 3080 oldal megtekintést.
Nem is tudom kifejezni mennyire örülök ezeknek! :')
Nem sikeredett ez a rész valami hosszura,
de remélem azért tetszeni fog nektek!
Alulu kérlek pipáljatok, hogy 
tetszett-e vagy sem. Jó olvasást!:)
xox.: Tiffany♥

-Jó reggelt kicsim.-hallottam meg Zayn hangját amire kinyitottam a szememet.
-Jó reggelt.-mormogtam.
-Hogy aludtál?
-Fenomenálisan.-mondtam és felé fordultam.-És te?
-Egész jól.

Beszélgettünk még egy kicsit majd úgy döntöttem elmegyek a mosdóba felöltözni és megcsinálni a hajamat.Egyszer csak azt vettem észre, hogy Zayn benyit az ajtón és becsukja maga után, majd oda jön hozzzám.Mivel mind ezt a tükörből láttam, megfordultam és Zayn pár centire volt csak tőlem.Zayn közelebb húzott magához és elkezdte csókolgatni a nyakamat.Én elkezdtem birizgálni a pólóját és akkor.....beugrott minden.A szemem előtt pörögtek le azok a képek amik az emlékezet kiesésem előtt megtörténtek.Ellöktem magamtól Zaynt amire ő meglepődött.

-Mi a baj?Minden rendben?-kérdezte miközben megfogta a kezemet.

Én nem válaszoltam semmit csak hírtelen megcsókoltam.


-Zayn.-szólaltam meg.-Emléksze mindenre.
-Micsoda?-lepődött meg.-Hiszen ez isteni!-kapott fel és megpörgetett a levegőben.
-Hisz ez olyan hihetetlen.Egyszer csak eszembe jutott minden és...-nem tudtam befejezni a mondatomat, mert felkapott a kezébe és elkezdett csókolgati.

Egyszer csak azt vettem észre, hogy kivitt a fürdőből és a szobámban lévő ágyra letett.Végre egymásé lehetünk anélkül, hogy megzavarna minket bárki is.Régen éreztem magam ennyire felszabadultnak, magabiztosnak és szerelmesnek.Ezt szerintem Zayn is észre vehette mivel könnyedén kiadta a kezéből az irányítást..szeretkezésünk szép lassan és hosszú ideig tartott..felfedeztük egymás testét, minden egyes "gyenge pontját" és örömet szereztünk egymásnak..számunkra ez volt a legszebb nap az egész eddigi életünk során.Nem siettünk sehová csakis egymásra figyeltünk.




Másnap
-Mi legyen a kutya neve?-kérdezte Zayn váratlanul.
-Hercegnő.-vágtam rá, mire a kiskutyus odarohant hozzám.-Látod? Már hallgat is a nevére.-mosolyodtam el.
-Látom, de nem gondolod, hogy a drága kis Hercegnőt elkéne vinni állatorvoshoz?-kérdezte Zayn.
-De.Igazad van.-nyomtam egy puszit Zayn szájára és elmentem felöltözni.

Kinéztem az ablakon és láttam, hogy nincs valami jó idő, de ez Londonban ez már megszokott.Ezért inkább egy hosszú gatya mellett döntöttem, de mégis rövid felsőt vettem hozzá fel.
-Zayn.-mondtam mikor készen lettem.
-Igen?-nézett rám.
-Nem jössz velem?-kérdeztem meg tőle.
-Dehogy nem.-vágta rá.

Gyorsan össze kapta magát addig én ráadtam Hercegnőre a nyakörvet és a pórázt.Pár percen belül el is indultunk.Kint esett az eső, de szerencsére Zaynnek volt annyi esze, hogy hoz magával esernyőt.Pár utcányival arrébb tőlünk volt is egy állatorvos.Bementünk és szerencsénkre nem volt elöttünk egy ember sem.Behívtak minket és beadtak a kutyának egy oltást és becsippeltették, hogy ha elveszne megtaláljuk.A doki nagyon kedves volt így elhatároztam, hogy máskor is hozzá fogunk jönni.Haza fele még Zayn beugrott a boltba addig én sétáltattam a kutyát.Mikor Zayn kijött haza mentünk.Épp, hogy lepakoltunk mindent, de már Zayn rám is vetette magát.Felkapott a kezébe és a szobámig felcipelt.Az ajtót belökte magunk után és a falnak döntött, majd hevesen elkezdett csókolni.Nem sokáig bírtam én sem magammal levettem Zayn pólóját majd ledöntöttem az ágyra, felé másztam és úgy csókolóztunk tovább.Egyszer csak Zayn átvette felettem az irányítást és azután én lettem alul.


Azt vettem észre, hogy Zayn egyre csak feljebb húzza a pólómat és a végén már nem volt rajtam sem a pólóm, sem a gatyám.Mivel Zaynen már nem volt póló ezért az övét kezdtem el kicsatolni.Szép lassan "kínoztam" és mikor már nem bírta tovább leszedte magáról a gatyáját.Mind ketten fehérneműben feküdtünk az ágyon és csókolóztunk.Zayn gondoskodott arról, hogy ne legyen rajtunk sokáig ruha.Egymásé lettünk és ez az érzés leírhatatlan.Ahogyan a keze átjárja a testem minden egyes részét, attól kiráz a hideg.Olyan boldognak éreztem és érzem is magamat mellette.


Pár csókot még lehet ajkaimra, majd mellém feküdt.Fejemet ráhajtottam izmos mellkasára és éreztem milyen gyorsan dobog a szíve.Végig simítottam felső testét mire ő csak egy puszit nyomott a fejemre.

3 megjegyzés:

  1. Szia
    Nagyon jó lett, csak így tovább. Én azért kívéncsi lennék, hogy Louis hogy zavar be a képbe!
    SIESS a kövivel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Ne aggódj még nem lesz vége ennek a kis történetnek.Lesznek még benne váratlan fordulatok.:)
      Sietek.Szerintem már ma ki is rakom ha kész leszek vele.

      Törlés
  2. sziaa ♥ nagyon jó ez a blog imádom!

    VálaszTörlés